Kundportal – Så fungerar den & nyttan för dig som kund

27 okt 2021 - 27 okt 2021 / Webbinarium

Kundportal – Så fungerar den & nyttan för dig som kund

Välkommen att anmäla dig till vår lunchwebbinarium 27/10 kl 12-13, där vi berättar mer om vår Kundportal och vilken nytta du som kund har av den!

Vi vill att ekonomihanteringen ska vara så smidig som möjligt för dig och ditt företag. Den 1/10 2021 lanserade vi därför vår Kundportal, som ska effektivisera arbetsflödet för dig, så att du kan spara tid och istället fokusera på det du brinner för. Med Kundportalen behöver du nu endast ett inlogg för att ta del av både rapporter, nyckeltal, ärenden och smidiga övergångar till ditt system. Allt samlat på ett ställe.

Under vår frukostträff ger vi en praktisk genomgång av Kundportalen och svarar på vanligt förekommande frågor. Vi visar även vilka kopplingar du kan göra mellan Kundportalen och andra system samt presenterar hur vårt digitala arbetssätt kan fungera med dig som kund.

Info
Onsdag 27/10 kl 12-13.00
Livsänt
Kostnadsfritt

Kontakt

Rickard Nibell & Johannes Ålander

 

Anmälan öppnar inom kort