Odoo’s Livechatt-applikation erbjuder en effektiv kanal för realtidskommunikation och kundsupport direkt pÃ¥ din webbplats eller applikation. Med dess snabba och användarvänliga gränssnitt kan du interagera med besökare och kunder pÃ¥ ett personligt sätt för att leverera omedelbara svar och lösa problem i realtid. Â
Kommunicera effektivt med dina kunder
Med en livechatt kan du effektivt och enkelt kommunicera med dina kunder i realtid direkt på din webbplats.
Prata med expert
Realtidskommunikation för omedelbara svar
SÃ¥ hanterar du din livechatt i Odoo
Det bästa med en livechatt i Odoo
Engagera besökare och kunder i realtid för omedelbar support och svar på deras frågor
Anpassa chattwidgeten för att passa din varumärkesidentitet och webbplatsens design
Automatisera svar på vanliga frågor för att snabbt hjälpa besökare och kunder
Spåra besökarnas beteende och tidigare interaktioner för att anpassa supporten och erbjudandet
Integrera chatten med CRM och supporttjänster för en enhetlig hantering av kundinteraktioner och supportärenden
Integrera enkelt med andra appar
Skala och integrera din livechatt med andra appar i Odoo
Har du funderingar gällande livechatt i Odoo? Fyll i formuläret så hör vi av oss till dig!
Arezo Ghannadan
Säljare
Telefon: 070-062 89 74
E-post: arezo.ghannadan@ucsone.se