Skip to main content

Kommunicera med hela ditt team

Nu kan du med Odoo samla all din interna kommunikation på ett och samma ställe.

Prata med expert
Diskussion Odoo

Effektiv och smidig kommunikation

Odoo’s Diskussionsapplikation erbjuder en centraliserad plattform för att underlätta kommunikation, samarbete och kunskapsdelning inom organisationen. Med dess användarvänliga gränssnitt och kraftfulla funktioner kan du effektivt hantera samtal, dela information och främja engagemang bland teammedlemmar.  

Samtal Odoo

SÃ¥ hanterar du din interna kommunikation i Odoo

Team kommunikation
1

Kategoriserade diskussionsgrupper

Skapa och organisera diskussionsgrupper baserat på ämnen, avdelningar eller projekt för att underlätta kommunikation och samarbete. Använd kategorier och taggar för att strukturera och filtrera diskussioner för enkel åtkomst.
2

Inlägg och Kommentarer

Dela inlägg, idéer och frågor och låt teammedlemmar kommentera och diskutera. Främja öppen dialog och kunskapsdelning genom att uppmuntra deltagande och interaktion bland användarna.
3

Filer och Dokumentdelning

Ladda upp och dela filer, dokument och andra resurser direkt i diskussionstrådar för att underlätta samarbete och informationsdelning. Skapa en centraliserad kunskapsbank för att samla och organisera viktig information.
4

Notiser och Meddelanden

Få automatiska notiser och meddelanden om nya inlägg, svar eller aktiviteter i diskussionsgrupperna för att hålla dig uppdaterad och engagerad. Anpassa notiser efter dina preferenser för att undvika överbelastning av meddelanden.
enkel digital bokföring

Intern kommunikation utan bekymmer

Skapa och organisera diskussionsgrupper för att underlätta kommunikation och samarbete inom organisationen
Främja öppen dialog och kunskapsdelning genom att låta användare dela inlägg, idéer och frågor och kommentera och diskutera
Dela filer och dokument direkt i diskussionstrådar för att underlätta samarbete och informationsdelning
Få automatiska notiser och meddelanden om nya aktiviteter i diskussionsgrupperna för att hålla dig uppdaterad och engagerad
Sök efter tidigare diskussioner och inlägg för att hitta relevant information snabbt och spåra förändringar och åtgärder över tid

Integrera enkelt med andra appar

Skala och integrera med andra appar i Odoo

Se alla apparSe alla appar
Kundtjänst i Odoo

Kundtjänst

Hantera din kundtjänst och få tydlig överblick

HR

HR

Samla all din HR-hantering på samma plats

CRM i Odoo

CRM

Hantera och följ upp dina leads i en plattform

Har du funderingar gällande diskussionsmodulen i Odoo? Fyll i formuläret så hör vi av oss till dig!